22 . 11 . 2008

Lördag idag, har bara tagit det lungt heeeela dagen, vilken behövdes :P Har faktiskt tränat också, duktigt duktigt tycker jag. Ikväll så är päronen på bio och syster ute så blir att jag får sitta hem med bror, mindre kul kanske, men orkar faktikst inte göra något annat idag, och han kan väl vara ganska okej ibland :) 
får väl också sitta och kolla på stjärnor på is, haha 
I morgon är det söndag, jag hatar söndagar, verkligen :O fast lugn vecka i skolan, inga prov och lediga på torsdag ! :D
så sjuuuuuuuuuukt bra !

Såg förresten idag att Anna åkte ur idol, sjukt tycker jag. Varje gång man ser eller hör något från henne så glömmer man hela tiden att hon faktiskt bara är 16 år, men hon är ju så mycket mognare i sättet och allt hon gör, för att inte glömma rösten liksom, läste också att det bara skillde 1 % med röster för att den där lilla skitungen Johan skulle åka ( !!! ) får kolla på reprisen i morgon, 

Puss/f 


                         

Kommentarer
Postat av: Annika

Pahahah Stjärnor på is är ett stort jävla misslyckande xD Jag är oxå ledig på torsdag(Y)

2008-11-22 @ 23:04:34
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0