Fresh start :)

Studiedag :D gillas skarpt. Idag blir det bara ta det lungt, ska träna sen också, (ser resultat, resultat, resultat :D). I morgon har jag sovmorgon också, slipper gå på julföreställning i kyrkan, och sen kort dag och sen så äre helg :D woho ! helgen blir lugn, till skillnad mot den förra, :) fast åker till Göteborg på lördag, ooh, har saknat det inte varit där på jätte länge, ska bli skit kul ! Ska även åka ner dit i december och gå in på jul på liseberg, massa mys !

Nu är det mindre än en månad kvar till jul, ÄLSKAR det ! älskar julen :D Juklappar blir att köpa på lördag.
Även om det bara är så kort tid kvar till jul så hindrar inte det lärarna att lägga in en massa prov innan lovet :(
jag har v

49:

- Prov i Småföretagande, Tisdag
- Prov i Religon, Fredag

v 50:

- Prov i Engelska, Måndag?
- Prov i Inköp och varuhantering, Torsdag
- Prov i Religon (igen), Fredag
- Inlämmning i Svenska

+ att hemsidan i Näthandel+ uppgifter där och även administrationen ska vara klara innan jul.
Pluggsöndag :)? haha .
Nu ska jag kolla på film :) (mp)

Och tack till dig, du vet vem du är <3
 Du betyder mycket !  Miss you <3



Puss

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är tradition av lärarna att lägga prov och uppgifter i högar innan loven. BTW så kanske jag och Mats åker in till gbg på lördag, kan ju hålla dej lite sälskap om du vill:D

2008-11-27 @ 13:55:34
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0