Ny blogg:)

Ny blogg då :)

Torsdag idag, lång dag i skolan, men jag gick hem för ja hade så sjukt ont i huvudet, skolan tar seriöst död på mig, har två prov i morgon, religon och svenska
Religonen känner jag mig ändå hyfsad säker på, men absolut inte svenskan, fattar verkligen ingenting.. uh:(  jullov tack ? . Åkte i alla fall hem idag, sov en timme( skönt ? ) sen har jag tränat och nu sitter jag här och ska snart duscha.

I morgon är det i alla fall Fredag ! Gillas sjukt mycket ! Får se lite vad som händer i helgen, inte riktigt planerat än, får förmodligen träffa annika sötan :)? länge sen :/ Nu blir det dusch och plugg, hörs sen :)

Puss/f

Kommentarer
Postat av: Annika

sorry hun.. sjukdom kom ivägen:( Saknar dej<3

2008-11-21 @ 20:06:14
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0