21 . 2 . 2009

Hejsan :)

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har inte haft lust att skriva alls, men ska bli bättre nu ! :)
Lördag idag, vilket är likamed melodifestivalen, E.M.D och Molly Sanden gick vidare, om ingen visste det ;) 
Jag har sedan min förra uppdatering, börjat på körskolan, och på tisdag har jag min andra körlektion på tisdag, 07:30 puh ! men men. Förörvrigt så kommer håkan hellström till skövde i mars ! vill gå !, vi får hoppas :)

Inriktning och individuella valen till 3:an är gjorda också, den blev
UF (ung företagande) och
Makeup/hud kurs
Friskvård massage

Blir nog bra, :)
Nu sitter jag och kollar på filmen på 4:an, Hot chick, riktigt rolig ;P
Efter den så bli det väl sängen, och sova, hyfsat tidigt i alla fall, :)
Skriver ett inlägg innan jag ska sova :)

Puss !

... Jag saknar dig ! <3


Kommentarer
Postat av: Annika

Snälla sejj att du ska med på håkan:D

2009-02-22 @ 22:06:45
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0