230209

Hej :)
Hade tänkt att skriva ett inlägg i morse och lägga upp tagens outfit.. men jag som är duktig försover mig såklart, men trodde jag skulle hinna lägga upp ändå, men då strular min dator o tar inte emot kortet från kameran.. usch. tekniska saker (Y) haha, men lägger upp den nu istället.

Slutade tidigt idag, super. Var ledsen stämning i hela klassen idag.. usch .. vi köpte ett kort och så som vi ska skicka till Jess, vi tänker på dig <3 !

Hade tänkt o träna snart också, lagom pepp att börja nu efter att det varit snö ute, så har man knappt kunnat att gå ut utan att man ramlar.. än mindre springa, men nu så :) .. sen måste jag plugga till provet, som är på onsdag ! sen har vi redovisning i samhäll också på torsdag, får se hur mycket jag orkar :P :)

Men nu ska jag äta något och sedan träna :) hörs sen :)
Puss!




Lång randig tröja, med svarta leggins och tan brun väska, enkelt o fint :)


Väskan, love it :)

Kommentarer
Postat av: albin

fyfan vilken fotsvett jag har asså

2009-02-23 @ 14:09:50
URL: http://ubbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0