Kväll,

Hejsan :)
 
ooh, andra inlägget även idag, duktigt duktigt ;) ?

Nu sitter jag och kollar på beck filmen på 4:an :) kom hem från kompis för en liten stund sen, mys :)
har även varit med och lämnat våran häst Christalle, på tillridning, kommer skna henne här hemma!
Idga har ja kollat på Tv mest, tränat och kollat på sändningar från hästhoppningen från Göterborg horse show,
Svante Johansson vann :) congrats!! haha . :)

Varit ganska slapp dag, men skön,
Jag orkade inte plugga något, och skulle inte kunnat gör adet heller, sen ja kom på att jag "glömde" boken i skolan .. :) 
I morgon är det skola igen men jag går bara två lektioner, galet skönt , med sovmorgon också det blir prima :) Ska väl försöka träna i morgon igen. Måste till banken också och fixa mitt bankkort med kod, usch hatar när det inte funkar, skit .. 
Det blir nog att sova ganska tidigt idag, kommer säkert vara skit trött i morgon när jag ska upp och försöka pallra mig till skolan.. snart är det lång helg, gillas MYCKET.
Men vi hörs i morgon igen :)

Puss!


Fina Christalle flickan :) !

Jessie jag tänker på dig <3 !!

Kommentarer
Postat av: Annika

Riktigt duktigt frida:) (Y)

2009-02-22 @ 22:09:20
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0