10 . 1 . 2009

Bloggen är, som ni ser under en designperiod, och nej det är absolut inte jag som gör den :D haha, det är Martin , :) Tack så jätte mycket ღ
Det kommer bli toppen när de blir klart :)

Äntligen helg, men den kommer säkert gå snabbt som tusan.. usch. skolan är igång igen, och jag fick det nya schemat idag.. ser inte alls kul ut, någonstans. Det enda posetiva med de måste vara att vi går ut på APU en dag i veckan, på tisdagar, det kommer bli kul. så alla får komma och hälsa på mig nu på expert i skövde, på tisdagar :D !

Idag så var det först skola, och jag tänkte vara hurtig och gå upp och springa innan skolan, men .. det var för svårt att överge min säng i morse. oh, gick upp en halvtimme innan vi skulle åka, vid sju. känns bra , haha, duschade bara och tog på mig mjukis kläder och åkte. Det var ändå ganska lugn dag, men det är illa när man redan är trött efter att ha gått i skolan i två dagar (!?) .. jaja, det kommer nog gå bra på något sätt :) Efetr skolan så sov ja i två timmar, behövdes. sen så gick jag ut och sprang, och kollade sen på lets dance, finns det något nummer som man kan ringa på om man vill få ut en person !? det borde finnas..

I morgon så ska ja ta sovmorgon, ooh, kan bara tänka mig redan hur skönt det kommer bli :D sen ska jag ut och springa, och sen på kvällen åker jag till jönköping och stannar tills söndag, :)
Nu ska jag kolla klart på scrubs, (bästbästbäst) och sen så blir det sängen :D Hörs i morgon :)



Puss/f 


Kommentarer
Postat av: Danne

Scrubs är bäääst ;)

2009-01-10 @ 00:37:15
Postat av: Annika

Asså, du är i Jönköping? Jag som hade tänkt att vi kanske kunde umgåtts lite:P Men vi får la ta det nästa vecka;) Puss på dej snygging<3

2009-01-10 @ 16:52:28
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0