16 . 1 . 2009

Galet seg dag .. vaknade och gick upp halv sex i morse och gjorde mig i ordning för skolan .. sjukt seg dag med bara jobbiga lektioner :P, sen så sprang vi , eller , Mathilda gick normalt,och jag sprang :D haha ner till bussen som gick tio minuter efter vi slutat. i alla fall, tog bussen till hjo där jag o mathilda kollade på tv och var onyttiga, mys :)

Äntligen helg iallafall :) fast den kommer säkert gå lika snabbt som den förra.. i morgon är det bara ren slapp dag, ska bli super, ska även träna, oh på måndag börjar nya schemat i skolan , uh längtar inte precis, men på tisdag är det APU :D längtar skit mycket, det kommer att bli toppen ! så alla, kom nu till expert tisdagar. :)

Oh, ibland känns det bara .. ja vet inte, tomt, men ändå fullt av känslor som man vill berätta men ändå inte. jag vet inte hur jag vill ha vissa saker.måste man veta ?  För att det är sjukt hur mycket jag saknar dig.
Sov gott :)







http://www.youtube.com/watch?v=IrZcB-9i7I0    <3 !


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

"You can't play on broken strings. You can't feel anything" Den är bäst!!!! puss på dej<3

2009-01-18 @ 13:29:25
Postat av: Caroline

Va kul, har du med blogg =D

2009-01-26 @ 08:27:22
URL: http://carolinl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0