8 . 1 . 2009

Kom nyss in från ett mindre lyckat springpass, haha jag ramlade så jag trodde jag slog upp skadan igen , men det verkar ha gått bra? svullnaden är nere nu i alla fall och jag kan gå normalt på det, men det var sjukt äckligt för det känndes precis som när ja fick skadan första gången . uh ja är nog inte skap för att träna, haha . vi får väl se. tror jag ska göra som Fredric sa och kapa av mitt eget knä, och sätta dit ett elefantben, stabilt och bra(Y) i o för sig så blir ja väl inte världens smidigaste, men det har ja ju fått höra nu, både de och klumpig,förutom av albin, han tyckte mest synd om mig, haha , men ja kan ju bara hålla med :P.

Idag var första skoldagen, uh galet segt ! men det gick väl antar jag , och i morgon är det äntligen fredag :D ! och så är det bara 18 dagar kvar tills ja blir 18. de gillas VÄLDIGT mycket :D

Jag satt och pratade med albin om att designa bloggen, men jag är ju bara så kass på det :O så om någon ha lust att hjälpa mig så lämna en kommentar, vore så galet snällt ! för ser alla andras bloggar som är designade och är skit snygga, så kommer min och är mega ful :D haha . men lämna kommentar :)?

Puss /f



blä :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Legs <3

2009-01-08 @ 20:10:12
URL: http://ubbi.blogg.se/
Postat av: Annika

Håller med dej om designandet av bloggen.. vem fan pallar det? Snacka om att det var segt första dagen på praktiken >.<

2009-01-08 @ 20:58:39
URL: http://annikastrand.blogg.se/
Postat av: Douglas

väldigt snygga ben, även irl ;)

2009-01-11 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0